早上....多左個早會 then 出左條數 比翠e 果d....之後 電學堂 做左一陣野= =冇咩用~~ 之後 數學堂.....講d 野
我真係唔明= = 之後 eng 堂 學左好多野=0=.....then 去食lunch = = 見到cr 叫埋佢黎坐 之後 邊食邊吹水
^_^ good =] 之後 返到學校...有點兒悶= =走去笑d f.1 = = 唉~~~~~~~~~月睇d f.1 月諗起自己f.1
果時....唉~~~~~心都淡埋= = 之後去當值.... then 又eng 跟住 電腦堂 因為我做曬cr d 野 ^_^ so
我去左佢果邊吹水 ^_^ so good =] 時間過得好快 又係時候講88 ^_^ 之後 同姜一起返home ^_^ 我同佢諗d 野都幾相似
kaka 一路講埋d 人地唔明ge 野 得我地自己明 好正 ^_^ kaka
so hapi 之後 去到買野 同book場 ︿ˍ︿返到home 一開電腦 呀安就add 我叫我打波 不過有野做= = 5打得∼∼∼之後食野
︿ˍ︿ 玩msn 論壇 跟住 久波上線的蕊蕊 終於on 了 kaka then 傾左好耐計...跟住 傾傾下 呀稀打比我 講唱歌d 野 = =
shi池∼∼ 講左好耐 ︿ˍ︿ 不過慘慘ge 係冇理呀yui=0=....死得....5 hapi tim 佢 點算 @_@ then 冇事
^_^ 好野 之後佢要睇野 買比fdfd @_@ 好啦 反正 我都快off line = = 算啦 kaka but 講真
@_@冇呃你的meme @_@ 好啦 打住禁多先 聽日呀稀唱歌加油~~~~~聽日希望應得我la ...........
分類: 未分類 |