|
今日早左起身~溫書書~
今日考物理同生物~
豬豬上左來~一齊溫左陣書~
kaka!!仲一齊食野kaka!!
之後我地一齊返學啦~
今日返到去~都唔係好難~
但有d唔識做呀!!>.<不過都應該
有六字頭嫁~kaka!!今日考左兩個鐘呀!!
係咁坐你度好累呀!!但時間都
係剛剛好咋~好彩呀!!
之後我地去左搵中史miss問下分數~
kaka!!79呀!!勁呀!!好野~
同我諗的差唔多呀!!哈哈!!
之後走啦~豬豬上左我屋企~
傾下計~玩下電腦!!佢仲幫我溫書呀!!
我唔係好識普通話呀!!佢教我~
kaka!!又佢教~都幾好呀!!識左d啦~
都知佢講咩呀!!之前成日都唔識嫁~
之後豬豬仲係度食飯呀!!女麻女麻
話佢胃痛呀!!我就幫佢做家務~
豬豬都好好呀!!佢都幫我手呀!!
kaka!!之後我就送佢走啦~
之後我又整d野就洗白白啦~
睇左陣書~就玩電腦啦~因為明天
普通話同英文lis~kaka!!都有小小野溫嫁~
但明確要早d起身~溫下其他啦~
嗯!!好勁好開呀!!kaka!!
我好鍾意睇宮呀!
kaka!!努力!!加油!!仲有四日咋~
^.^
|