|
今日一起身有d咳呀~
唔知做咩呢~所以食左d藥~
今日一起身就拾野~
因為今日送琴~我昨日又溫書~
冇拾野~用左十幾分鐘就搞好啦~
今日遲左小小出門口~
今日早上同光光講講下野有小小暈~
好彩冇事~都唔知做咩鬼~
今日上中文我地玩辨論比賽呀~
個提目係你是否贊成同性戀者~
個提目好呀~好好玩呀~
初初阿sir怕我地講都好唔好~
但佢最後都話我地講得唔錯呀~
好好玩呀~上完中文堂李燕芳話唔舒服~
問我點算~之後我就同佢上去搵尚sir啦~
尚sir叫佢都係返屋企睇下醫生好d呀~
之後同佢上返班房拎書包走~
之後我就同佢落去啦~
本身我諗住溫書嫁~但算啦~
之後就同佢落去啦~
上返去剛剛好打鐘~
就去上理科啦~今日去睇片~
我睇睇下訓左~我訓之前同阿港源講話~
如果阿sir行過來就叫我起身~
之後我就訓左~佢個死仔好大力撞左我一下~
嚇醒左我呀~之後上英文呀~
死得啦~test呀~75分呀~
>.<但做左又好似ok~
唔知有冇75分但合格一定嫁~
最後笑就係原來我發現有d野唔應該
改的改左呀~>.<點算!!
之後lunch今日落左去當值~
同阿如一齊~唔知做咩明明好肚餓~
但係咩都唔係好想食~
落到去~發現原來玻璃櫃個鎖壞左~
阿如話又把全部野拎曬上去~
尚sir都係度~同我地一齊上去~
我拎左好多野~我把d野夾到成身都係~
有個miss見到我拎咁多野~
想搵人幫手~於是我就話唔洗呀~
唔呀~其實我係貪玩啫~kaka!!>.<
咁樣行都幾得野呀~放左d野上去就
落返去當值啦~小息完左就上返去啦~
又係maths啦~d野都係唔明~今日大鐘上左
來呀~係咁話我地~仲叫我地放學留低~
我地成班就諗~死緊啦~又唔知做咩啦~
到左班主任堂我驚佢檢查書包所以把手機
放係小提琴個盒度~哈哈~好奸呀~
冇計啦~但原來唔~係大鐘要罰我地企呀~
好樣衰呀~中三仲比人訓~唉~
又係咁比佢話~真係煩呀~之後就走人啦~
我就慢慢拎返個電話出來~之後就去學琴啦~
因為明天比賽啦~要同鋼琴練呀~
死囉~miss話我得七十幾分咋~
我想今次有八字頭呀~我要努力d啦~
學完返屋企~見到個琴呀~
好開心呀~之後就坐左係度彈啦~
哈哈~之後就洗白白呀~
好彩今日食左d藥~冇咳啦~
^.^唔講啦~明天要去灣仔比賽呀~
09:15呀~要早d訓啦~
好朋友要幫我打氣呀~
如果想打電話來打氣都得嫁~
09:15前ok啦~09:15之後就send信息啦~
唔講啦~我要努力!!加油呀~
明天好忙呀~
^.^
|