笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 3 月 10 日  星期五 晴天
*去學琴~明天比賽啦~* 開心

今日一起身有d咳呀~
唔知做咩呢~所以食左d藥~
今日一起身就拾野~
因為今日送琴~我昨日又溫書~
冇拾野~用左十幾分鐘就搞好啦~
今日遲左小小出門口~
今日早上同光光講講下野有小小暈~
好彩冇事~都唔知做咩鬼~
今日上中文我地玩辨論比賽呀~
個提目係你是否贊成同性戀者~
個提目好呀~好好玩呀~
初初阿sir怕我地講都好唔好~
但佢最後都話我地講得唔錯呀~
好好玩呀~上完中文堂李燕芳話唔舒服~
問我點算~之後我就同佢上去搵尚sir啦~
尚sir叫佢都係返屋企睇下醫生好d呀~
之後同佢上返班房拎書包走~
之後我就同佢落去啦~
本身我諗住溫書嫁~但算啦~
之後就同佢落去啦~
上返去剛剛好打鐘~
就去上理科啦~今日去睇片~
我睇睇下訓左~我訓之前同阿港源講話~
如果阿sir行過來就叫我起身~
之後我就訓左~佢個死仔好大力撞左我一下~
嚇醒左我呀~之後上英文呀~
死得啦~test呀~75分呀~
>.<但做左又好似ok~
唔知有冇75分但合格一定嫁~
最後笑就係原來我發現有d野唔應該
改的改左呀~>.<點算!!
之後lunch今日落左去當值~
同阿如一齊~唔知做咩明明好肚餓~
但係咩都唔係好想食~
落到去~發現原來玻璃櫃個鎖壞左~
阿如話又把全部野拎曬上去~
尚sir都係度~同我地一齊上去~
我拎左好多野~我把d野夾到成身都係~
有個miss見到我拎咁多野~
想搵人幫手~於是我就話唔洗呀~
唔呀~其實我係貪玩啫~kaka!!>.<
咁樣行都幾得野呀~放左d野上去就
落返去當值啦~小息完左就上返去啦~
又係maths啦~d野都係唔明~今日大鐘上左
來呀~係咁話我地~仲叫我地放學留低~
我地成班就諗~死緊啦~又唔知做咩啦~
到左班主任堂我驚佢檢查書包所以把手機
放係小提琴個盒度~哈哈~好奸呀~
冇計啦~但原來唔~係大鐘要罰我地企呀~
好樣衰呀~中三仲比人訓~唉~
又係咁比佢話~真係煩呀~之後就走人啦~
我就慢慢拎返個電話出來~之後就去學琴啦~
因為明天比賽啦~要同鋼琴練呀~
死囉~miss話我得七十幾分咋~
我想今次有八字頭呀~我要努力d啦~
學完返屋企~見到個琴呀~
好開心呀~之後就坐左係度彈啦~
哈哈~之後就洗白白呀~
好彩今日食左d藥~冇咳啦~
^.^唔講啦~明天要去灣仔比賽呀~
09:15呀~要早d訓啦~
好朋友要幫我打氣呀~
如果想打電話來打氣都得嫁~
09:15前ok啦~09:15之後就send信息啦~
唔講啦~我要努力!!加油呀~
明天好忙呀~
^.^

 

刊登時間︰2006-03-10 09:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 3 月 9 日  星期四 晴天
$$有d唔舒服$$ 開心

今日起身好累呀~
仲d暈~今日一返班房~
就發現我隔來個個唔係金金呀~
因為昨日換左位呀~
我同校花坐呀~
不過冇咩所謂啦~
但頭個幾日都係好想同金金坐~
佢地係呀~今日第一堂係電腦呀~
好勁有得玩整電線~
不過好鬼煩~要整得好好難嫁~
但幾好玩呀!!^.^
之後就係maths堂~
死囉~佢講d野我聽唔明~
因為我昨日冇返到學~
都唔知點算~=.=
我諗都要自己睇下啦~
之後上d&t呀~好好玩呀~
今日教整機械隻腳~
我地整到好搞笑呀~
之後就上課室啦~
因為今日christy佢地整雞翼呀~
kaka!!但佢地話lunch先請我地食~
之後理科堂~有d悶~到左普通話睇下自己
個櫃通~發現我唔見左本普通話書呀~
我仲諗唔通我唔記得拎上來~
咁算啦~要罰抄~到左lunch就同豬豬同christy
佢地一齊去洗手間~一返返自己個位
冇啦啦見到本書個時真係好鬼嬲呀~
一定係有冇拎我本書借比人~
好嬲呀~搞到我比人罰抄~
>.<之後我同返miss講~
佢話唔計我冇帶書咁先冇咁嬲~
但都嬲呀~因為我係今日年未試過比人罰抄~
今日放學過左去搵光光一齊走~
佢未走得~佢叫我一齊入個班房到玩~
玩棋~好好玩呀~好搞笑呀~
係咁比人打返去又頭玩過~
真係搞笑~之後就走啦~
哈哈~返到去我姑媽話個琴明天
送來呀~因為之前冇貨~
現在先有~哈哈~好野~
今日好多人來食飯呀~
我細佬都來左~佢好似好想聽我拉小提琴咁~
我一唔拉坐左一陣佢就叫我快d啦~
家姐我想聽呀~個時我o曬咀呀~
哈哈~之後就溫書啦~
今日唔知做咩個鼻好唔舒服呀~
好似又鼻敏感咁~好辛苦呀~
不過好彩係得一邊係咁咋~
唔係就死囉~之後都係食返粒藥好d~
可能係今日下午姑媽買左d炸的魚蛋同晚上d蝦~
睇來都係唔好食住好d~
唔係再病就煩啦~
要溫書啦~明天test呀~英文呀~
冇75分要補課呀~
>.<

 

刊登時間︰2006-03-10 08:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]