☆☆∵**∴Marcus∵**∴☆☆
Marcus0523
暱稱: Marcus
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界之戰
成功!
成績表!?
遇到痴線佬
笑死我
文章分類
全部 (16)
校園生活 (6)
無聊生活 (3)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 158
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


第2日的exam 鬱悶 分類: 未分類

             今日係第2日既exam ,考既科係英文同英作,考先既係英作,唔係好難,但係就唔係好順咁。

             小息之後就考英文,大部份ok,有d唔識。 閱讀理解先pk= =,好似全部都唔識,全部撞下撞下,希望得啦^^。

             聽日考maths ,本人最廢的科= =。合格已經好好。...






訪客留言 (返回 Marcus0523 的日誌)


wonglk51913 於 2009-01-06 02:37 PM 發表:
CM到!(重唔下跪!!!)
我係你的朋友
記著珍惜F.1o既光陰
讀好D書la(由其MATHS)
如果唔係ge話
上到F.2好辛苦ga
極力推介:
http://blog.qooza.hk/wonglk51913

PS:D歌好正呀!不過聽到一首比較短GE係咁sing"暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力暴力..........." O曬lor唔該
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



easonok 於 2009-01-06 01:51 PM 發表:
虧佬,,
估下我係邊個...xP''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]