今日係第2日既exam ,考既科係英文同英作,考先既係英作,唔係好難,但係就唔係好順咁。
小息之後就考英文,大部份ok,有d唔識。 閱讀理解先pk= =,好似全部都唔識,全部撞下撞下,希望得啦^^。
聽日考maths ,本人最廢的科= =。合格已經好好。...