聽日...9:30分之後,我就會玩到飛起,因為唔計實驗之外試就考完,仲要15號放假16號去pinic day- -...頂~~16號如果唔比帶機去打不如死左去。
好想快d 到20號,因為個日應該ep2 會出...我一定買呀,超正! 我e加溫書lu,仲有14個鐘就考完試