|
| 訪客留言 (返回 Mark1234 的日誌) |
|
|
高俊 於 2007-12-01 08:46 AM 發表:
唔一定得知己既..能做朋友已是一種緣份..!!不過知己可遇不可求..!!
正所謂人生得一知己,死已無憾..人地都係用一生來搵知己..邊有咁易搵牙...!! 仲有既係..係一目了然..唔係 一眾了然 |
| 網主回覆 都唔知點講好......
但係我終於明白到一樣野
原來人與人之間
無論係朋友既感情好
或者係兩者相愛既愛情好
都係可以甘脆弱嫁
|
|
|
偉仔 於 2007-11-30 09:34 PM 發表:
唔好咁啦加浩~朋友~人生咁長~世界咁多人~一定溫到你既知己既~好佽我咁啦><
so你唔洗唔開心啦~ |
| 網主回覆 ^^
好多`謝你安慰我
我覺得
你令到我領悟到一句
我地唔係冇左佢唔店囉
|
|
|
Terry_0215 於 2007-11-30 08:53 PM 發表:
不得了啦!不得了啦!
今日你咁感性,,都唔知回你咩好!! 雖然做唔到知己,,但做到朋友已經好好,,(都唔知自己講緊乜) 比心機啦 |
| 網主回覆 感性 係由心而發
朋友 係有緣而來
知己 係千宰難逢
|