玩下玩下.. 不知不覺V5GF自己以經推左555分 感覺我認為自己仲可以推到9字頭 希望可以有機會去到1字頭 魔獸 我諗到我返工果時有好多機會都要放一陣 不個最開心就係同一班朋友打戰場就最好玩 副本..打左蛋蛋就好開心喇 因為唔係好多人可以去打xD 看來快到尾聲