HaHa!
今日阿妹出左街喇!
可以霸用佢部電腦打日記!
琴日同肥溫一齊返
本來就超開心的!
但係分菜果時真係O曬咀....
當分完個菜...有個經理的銀樣走過泥
同我講話我分得太慢 叫我去 JUMP野飲-.-
當佢講完之後 我睇睇D人係唔係真係咁快手
唔係囉...有好多人慢個我- -
點解要咁捉我!!!!
最後去左做酒水...
肥溫:唔好咩 做酒水都係一樣人工 書服幾多
做做做 做到2點就放工喇
期間發現鬧鬼事件
完全因為我錯囉 真係笑死大家
25蚊紅RAN 返元郎大馬路
行左一陣的士返屋企!
最近因為台灣片開始鐘意HEBE:P
因為套片我知道自己要點做=]
10月4號 睇到FC 有集會 雖然我做唔到會員 但係我都去!
希望會見到你地喇:D
10月2號果份HOMEWORK仲未做過XD
10月1日 我要做SPEEDMAN!
今日因為幫加文...肥溫我要放棄你喇O_O
你去玩得開心D喇
由玩時開心一點不必掛念我HA
完來自己日記人氣以經有14000!!!! 沖呀!!!
唔好比佢停:D
VTC的朋友我地幾時出泥食飯
大家姐佢想食飯
好囉 下次都唔知幾時打到日記
睇泥都要等我阿妹出左街先得!
Bye!
|