嘩嘩嘩...
又有好耐冇打日記喇!
講返最近先喇-_-
返學英文真係唔係太得
追得都幾辛苦下
不個好在一班同學好人
玩得好開心呢!
阿只! 對我最好XD
HENRY講野最有道理!
同肥鵬去左睇片...
20細記少年
男仔可能會覺得好睇D
女主各好靚! 值得一睇呢!
保持通話...大S真係好靚
肥鵬:班賊真係好鬼死笨 緊係....!@#!@#佢喇(不雅)
古仔好型!
又好好笑
不個有人中槍仲可以跑泥跑去 =口=''
話說同肥鵬去食野
我自己又同佢玩 又玩輸左
肥鵬 我對你唔住...合供2次 MSN
下次見返果個女仔 我會拎返
GF..上千 唔會係夢想
我一定上左佢
不個可能係V6囉XD!
今日FC左2手歌 自己都好開心
推下推下推左 又加4分
跟手去左MK ,
HIMMY屋企
佢有佢地玩...我就訓著左-_-
醒左同HIMMY玩左 2 ROUND SEED就走喇
西鐵返屋企
好在有媽媽車我
出左街食飯
好掛住某親戚-_-
搵日自己一個上佢到食飯XD
我幾時先要講出口!?
我真係好驚...
下星期三開二開工GOGOGO!
錢丫我又泥喇! 殺丫!
我好像愛上了你
|