我真係超開心囉...講真
今日真係多謝你阿BO! 仲有你阿哥 : D
今日返學...
返到去先知..今日煮野食
煮煮煮...好好味!
D相就要後補..因為仲係用緊阿妹部電腦打緊日記
好好味! 機本上...每一組都食小小
真係可以話LUNCH唔食都得
就放學果曷 阿華泥左講返果個課程D野
可惜泥得唔合時呢!
我地果時玩得最HIGH 六十! 四十! 對!! 開曬!!
XD 諗返都笑左 阿朗次次都最無奈! 真係笑死!
女班長KO左 SURE
我比女班長KO .......=.=
放學...見佢地一大班人唔知想點
同阿只,阿KING去M記
阿只買上佢表哥到食=_=|
阿KING唔知約左咩人走左
我等阿華
食完M記同阿華去左搞PASSBOSS <---一定串錯!
搞到3點幾就火車返上水
跟手就打打打打打....
多謝你地 上左900分!
9點半一個人去左食大家樂
嘩....少到佢呢
不個算..我食唔曬 = ]
返到屋企...沖完涼
一訓..就訓左13個鐘頭
囧!
未來19個月...有機會嗎!
|