係樹根屋企(上水) 一起身就12點 開電視睇到高達靈靈 超唔好睇囉-_- 都係機拉飛泥飛去好! 1點出左元郎 去左金禾推左4分 : D! 跟手去上堂...得5個同學 個阿SIR又好笑 真係笑死我 肥溫最後輸最多HAHA! 上完堂返工= =.... 完-_- 下次打返多D