Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 7
累積人氣: 28511
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


2008-11-14 分類: 未分類

好耐好耐冇打日記

由有相果日打返起

阿祉生日  係到補打返
生日快樂...
諗通左就最好喇=]

阿祉生日果日 
去左幫人地吹波
雖然冇經驗...但係我好中立!
冇話幫08HM1 !  做得唔好唔好話我 = ]
鬼叫我新手上路咩!

果晚同阿祉唱K
唱完去左Himmy屋企
我就同阿祉阿king出左去行

未去之前...佢地班大細路
去左公園玩...

12點幾連個天都唔鐘意我
冇曬火車地鐵
要通燒小巴!
返到元郎轉的士...

-星期六
-星期日

平安返工
冇咩野打得出泥

第二日 返學同佢地泥多次生日party=]
仲有阿sze....henry

唔記得左星期幾 同阿sze去左睇牙E
佢好型 比人打左7針!
仲要唔喊! 型唷!


跟住去左睇007
覺得今次冇靚車睇 唔好睇-_-!XD

第2日返工 偷影左班長


阿華第二日返泥
買左手信比我=]
多謝阿華!
仲有個散子包架!
不個呢......好女人-.-.....XD  (我買泥做咩野!!)



多謝阿華=]

今日訓唔知醒-___-
11點幾出左去同平仔食野
好低食XD!!!



阿佳!!!!!! XXXXXXXXXXXXD!
食完同肥鵬去左膠波場到打
一打打到6點半
先出返去
跟住去街市買料 去左樹根屋企食
同佢班朋友玩隻新GAME...真係超正!
玩到11點 走人返屋企=]

放下了...






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


B4uSky 於 2008-11-16 09:02 AM 發表:
吊你!我隻太鼓丫~
仲唔還!?:D
食福苑又廿蚊! 搵日我實炸Q左佢!
 
B4USKY*:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下次泥你屋企還比你 = ] 
Posted at 2008-11-26 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]