好耐好耐冇打日記
由有相果日打返起
阿祉生日 係到補打返
生日快樂...
諗通左就最好喇=]
阿祉生日果日
去左幫人地吹波
雖然冇經驗...但係我好中立!
冇話幫08HM1 ! 做得唔好唔好話我 = ]
鬼叫我新手上路咩!
果晚同阿祉唱K
唱完去左Himmy屋企
我就同阿祉阿king出左去行
未去之前...佢地班大細路
去左公園玩...

12點幾連個天都唔鐘意我
冇曬火車地鐵
要通燒小巴!
返到元郎轉的士...
-星期六
-星期日
平安返工
冇咩野打得出泥
第二日 返學同佢地泥多次生日party=]
仲有阿sze....henry

唔記得左星期幾 同阿sze去左睇牙E
佢好型 比人打左7針!
仲要唔喊! 型唷!

跟住去左睇007
覺得今次冇靚車睇 唔好睇-_-!XD
第2日返工 偷影左班長

阿華第二日返泥
買左手信比我=]
多謝阿華!
仲有個散子包架!
不個呢......好女人-.-.....XD (我買泥做咩野!!)

多謝阿華=]
今日訓唔知醒-___-
11點幾出左去同平仔食野
好低食XD!!!

阿佳!!!!!! XXXXXXXXXXXXD!
食完同肥鵬去左膠波場到打
一打打到6點半
先出返去
跟住去街市買料 去左樹根屋企食
同佢班朋友玩隻新GAME...真係超正!
玩到11點 走人返屋企=]
放下了...
|