31號大家有咩做 ?__? E加日日一起身阿KING阿KIT阿朗 就泥做功課... 聽到消息好多組都仲未開始 我地咁 係好事 係壞事!? ORZ.......... 隻腳好返比我想像中快好多 = ] 我要快D好返 今日同佢地做做下功課搵MTR D野 搵到D笑野 改 裝 版 港 鐵 海 報