神早日記~_~
今個星期日日咁早起身
真係仲辛苦個神操....
日日起身果下最想喊=_=
辛苦到想喊!
學車學車學車...
好大壓力....
爸爸媽媽考車都係一次個
我唔想Pass唔到-_-
唔想比佢地笑到臉都黃
不個每次學車都好在有D靚女姐姐一齊渣
我先開心D =]
肥溫:女呢....女呢....女呢(係咁望
返學就放假
決定返工返到今個星期六
打後如果冇咩事
二月中先返返工囉!
當比自己休息下先
屋企又唔係等我開飯!
仲有大把日子等著我做野=_=
不個好可惜 放假都係放到下個星期三
SOSAD!
魔獸都係慢慢玩!
好想打波=_=.....
三月十四號燒野食唔該大家到時出席
星期二同阿KING 張膠華 食晚飯 去左亞理斯食
雖然都一半貴 食左一百蚊
但係張加華比錢果陣
比小費 真係超型!
雖然食一食佢比20蚊小費
但係迷死左我同阿KING
WOO...WOO...WOO...WOO 真係要講
情迷張膠華 =]
|