泥緊星期六我第一次去FC集會好緊張=]
唔知到時會有幾多人去呢@@
今日去左阿祉屋企做功課..
機本上係抄先真XD
抄完同阿KING阿郎去左大排檔食飯
頂你! 阿KING叫條魚泥做咩! 你好X好打咩!
每人食左100蚊(下次去食好D都仲得喇每人100)
跟住就火車返屋企=]
屋企8隻小狗如無意外
就會正常咁長大= =......
到時泥我屋企唔該買入場票 如果要學生價 請入場出示學生証!
華明以經賣左喇...
好想返返去住幾日...
好想同FIRE佬打波= =......
不個..都冇可能喇...囧
感覺唔係咁好 ! +_+'
吊你老母! 波波又M到!
|