星期三-
我,SZE,LONG 雪糕大戰真係好刺激=]
一路爆粗BAND友 一路食 SO FUNNY!
睇到7點幾 車阿LONG返屋企
跟住我都返屋企 同左佢地玩AT團
好好笑!
星期四-
返下午好早十二點半就出左門口
返到學校都係一點八
下次可能都仲要早小小先得
返到去..以經見到SO冰 張膠華係到
今日聽書 覺得分左2班人咁
前同後 後果班上堂開PARTY咁
睇到阿華E加情況
令我諗緊我讀係唔係正確..
咁到我好擔心..
放左學同阿HEI買六合彩
好好笑=]
10 20 30 40 14 24 ON9號瑪!!!
樹根星期5飛台灣比賽喇!
我希望佢贏個第一返泥!
星期六睇泥大家都會去樹根屋企睇LIVE=]
睇完打膠波 一流!
阿LONG食完個雪糕冇返學....MSN都唔ON.....唔通.........
下次在打-
|