sm佢? 萬歲?
一早大家到討論如何幹掉傻昆= =
我,fire,銘,9413,9527到好唔同意
傻昆平日做法...我地一知道傻昆開左場
大家到同樣做左一個決定..就係換name
去同佢打個...我地幾個同傻昆大戰左n個回合
最後傻昆..佢敗了..哈哈哈...過左一回傻昆冇喇喇
打比我@@ (球)和?真係唔知喇..看到他有城意地叫
我去佢個sever玩就幫佢打返幾個鐘喇...打打打...
大多到係比人用o4爆炸死=.=真不幸.....
剛剛給人awp+重機指住左個頭- -冇得同fire佬佢地玩
真係...灰灰灰....
ps:awp殺到人..可能是因為有了一隻新mouse^^
ps2:大家!!!我們要加油丫!!!!不可以輸給203.185.21.208的@@
|