Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 6
累積人氣: 28536
2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


2007-05-05 分類: 未分類

今日考英文listening[唔知有冇串錯呢 = + ='']

因為琴日我買左[雨傘]..但係放左係侏儒屋企....so又去左7仔 買第2把....

雖然唔係好貴 29.9一把  但係...要我買2把...真係不如去食下野好過...

買完去[囉定幫]考....點知....一開始我部收音機係收得好清架

唔知做咩去到佢個hall  就死曬機....最後開考前10分鐘  沖上去特別班考[一早問左果個阿sir  佢話唔知扣我分架]

都ok喇做得....出到去同阿祫等樸哥...點知

聽到有條女話:嘩..今次真係好Easy  送分都唔係咁送喇  考平果到點做野架

我名阿祫真係O左= =

可能真係出得城鎮少[我係香下仔]

香港大把靚女我怕D咩唷...哈哈哈

去左金[完]

bg4玩玩下肥銘同輝輝都泥左...好野玩左大約40蚊...冇錢= =

問左肥銘借2蚊爆seed

win左3場 [1打1]

輸左4場 [2打2 輸3場 , 1打1輸1場]

真係好sorry...果個哥哥下次我一定麘打好D架-.-  雖然大家技術都五五波]

玩完去左食m記

點知同肥鵬合左體...機本上全程都係好搞笑    加5蚊 我食得2個?

食完我就帶住2把傘 玩 雙刀 滑雪 showgun 笑死

Then小巴回家.....

好累....

回程時的路...

返到去玩左一陣CS...就訓左

可能真係太累喇...

訓醒發現阿爸阿媽買左野比我食

YOYO

食完又CS MSN

BYE BYE~






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


阿樹 於 2007-05-07 12:07 AM 發表:
早知你買左第2把 我就將你留係我屋企果把毀滅佢啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 !
 !
 !
Posted at 2007-05-08 11:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



楊 於 2007-05-06 07:34 PM 發表:
哈哈..你就好喇..有家人買野比你食.....一定要快d黎你到..不過最快我都要16號先黎到你度...因為到時先有錢...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾時泥我都比你泥!~
Posted at 2007-05-08 11:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KakumeiAbyss 於 2007-05-06 12:49 AM 發表:
yoyo 高達一齊努力吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

加油加油Fighting~
Posted at 2007-05-08 11:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]