又冇幾日冇打日記喇...唔好意思架呢- m - 魔獸..日日都話沖Lv 沖70....但是公會/朋友有咩事我都沖過去幫手/玩,,,根本就唔想做任務的說-0- 今日一陣間我就考試喇... 番茄你果到係唔係請人-口- 肥鵬一起加入吧= =''
肥銘日記又搞gag- -''
我的牛牛做型...帥吧!!
噗! 跳舞!!
下次在打比大家睇..