放假上
YoYo...放幾日....可以訓餐好架喇!!!
係公司發現左樣野...完來有個司機都有打開機=口=''
果日仲同佢泥左個打機交流....好好笑!
今日同Fire佬玩Cs....當然打樂古場一定係同佢第一同第二....
手感唔錯o_o'' 好笑的是....有人想入Skd!!
樹根...佢想要你msn.......果個人超煩....係都要你msn!!!
當佢打緊字..問我要msn果時....我殺左佢= ='' (佢T 我CT)
冇咩野想打o_o
魔獸了!!