放假下
聽日開始又要返去幫阿媽手!!~
好在....請到人喇...23號就真得甩!!
魔獸....玩得耐....仲係新手咁...唔知點解
cs...我愛和肥銘的22行動
我...
好像一早以心死....你這次來是不是有特別完因?
一個人我以經習慣了...以後看來也是