Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 6
累積人氣: 28640
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


2007-07-28 分類: 未分類

香港電玩展上

今日跟媽媽車...8點鐘準備時就去左樹根家...上到去  以為樹根會仲味訓醒

點知...第一次門鐘就有人開門了(哭泣)

Then佳都起左身  竟同佢地大隊出發

今天27號的人有 我,根,佳,銘,溫,熱剎,鵬,家豪,番茄=  =''   

一起行就可以話笑到pk

笑話一

番茄:我下個星期去睇恐龍

肥豪(本人):咁你味要問叮噹借法保返去睇?

肥溫:問叮噹借空氣炮炸九D恐龍

笑話二

當我地大隊去到BY船過海果時.....

肥銘:我地E加要去坐D咩

肥豪(本人):哦~  我地去坐飛機囉

笑話三

過左海..去左間大家樂食早餐....

去左買野飲....

肥豪(本人)  去到ok  一睇到之水...嘩..咁大枝水都係9$  殺你!!

出左事...多謝你14.5$      = = ''點解!!   佢明明話9$.....

最後笑左=  = ''   都買左.....

之水比我去到會場  飲左一半就上左天國!

 

到左會場   大家自由活動

我買左幾個心頭好...2張海報  一張月曆  300$到

問左阿佳借機借機....

嘩..真係有幾個好靚囉....

銀法姐姐!!!  

真係好靚o_o'' (相片由樹根出品)

玩玩下肥銘XBox360  賽車@@  正
去左買10$2盒高達....正
玩完就去左食m記 (有事發生  得我一個人知)

食完就上左去打機...太耐冇打...有心冇力= = ''  

我第一次的Ft2  輸了

暴力賽車...波波番茄是個人才

YoYo籃球....我同肥鵬合作無間...爽!!

玩到8點  就由尖咀返返上水開餐...

很好玩  很好吃  很久也沒這樣 我很愛呢!

食到12點  人地都要收擋...我地都要返屋企o_o''

我返屋企果架車...平時條路最快都係行得60...  但係佢100了....

很快...很快...很快.....返到泥問阿妹借左相機  準備聽日影相!!! 

ps"  唔遁得講返  今次Gamegirl  有幾個真係唔錯o_o''  可以的我也要投他一票!!

我只想看到平凡的你 






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]