WoW....
又有幾日冇打日記...
等我報告返最近發生/做左D咩事喇
1:韓燒出現西裝友/阿魚生日
2:Ive正式開學...結識班上新朋友
3:Ive一星期都係玩[銅].....要玩足一星期!! 正唷! (去圖)
生日魚 西裝人/生日魚
我的座位-.-'''
同班同學 @@
親手打做的銅片
最後送上腳一隻-.-''' [本人]
聽日在打@@
訓................zzzzzz