又就快到星期五 又就泥放 萬歲!!
返學冇壓力 同波波果班玩真係好正...咩都可以笑一大餐
放學見到CT BUS

車上可能全部都係Ct泥.....
仲有見到古代人....

唔知佢係唔係真係好好打呢? 樹根:You Ho Ho Fight?
技術我要把你帶回來!
幫黑柴講講 : 幾時搞活動? 去我(黑柴)屋企天台果到搞喇...
9月29日 番茄拉大隊 去海馬公園/有事請自動打比番茄
今星期六 肥銘打機團又出發..!!
我可能真係要搞搞部電腦先得 我唔想玩Cs同咩Game都lag下lag下
佢....都係唔好搞- -'' 要泥終有一日要泥....一個人還是最好吧!
聽日同高佬打波YoYo!
今日放學買左個Nike 2000 (唔係新板) 技術技術技術!!! 加油加油加油!!!!
唔打太多....最後一場cs重機走過爆肥銘頭 冇壓力!
完..
|