波波因為卡拉問題一個早上都唔講野....真係好安靜好正= = ''
火車又係練太鼓=.='''
上堂...落堂...Lunch
下午果堂又係工場...又可以笑一餐
Hel:你柒多多囉 (Rap)
我:你柒小小囉 ( Rap)
佢地又自創野玩....跟本就上堂吹水....日日都係工場上就好喇!
我冇野做就ko曬大家D msn.....
好一人一張......(問A姐 要MSN 佢唔比我 哭泣)
點知完來最後唔記得左阿牛....牛~我對你唔住= = ''
放學 同 高佬/波波/濕尻 By回頭火車
高佬你果到請人的話我第一個跟隊唷!
返到大埔又去左打Dm Gf= = '' (以後日日都要玩幾次先好走)
一個人去次次都比人問身份証= ='''
打青春又爆Seed miss左頭果幾個
最後回家.....=.=
Msn多人會議......雖然唔係太多人on左
但係最小交換左小小XG先喇 YoYo!
有泥個我日記 我希望你地留一下Cm 等我知咩人泥過o_o'' 感謝!
雪! 雪大姐! 我就是你的小冰冰喇 xD!
|