返學今日唔見左果個OL姐姐 / \
返學搞笑搞事好快過左
電腦堂最開心 msn多人會議!
放學好想同你傾計...但係都係腳快快走去mk
點知去到mk比我見到中學同學@@
傾左一陣 去左新之城打機
熱狗太古輸左比我 呵呵 我第一次玩!!yoyo 有天份吧!
Then跟阿華同佢朋友返上水
因為佢個朋友生日佢同阿華去買生日野
我同熱狗一心去m記先
點知我行行下...
我認為....難得第一次識佢 又生日.....買野送比佢喇
我就買左隻88蚊 中型公仔
熱狗就因為我迫佢 佢買左隻99
買左一心以為阿莘同佢個朋友買完野會去m記食野 食完先走
點知...阿華一泥得佢一個....就知道p左k
佢知道我阿熱狗買左野比佢朋友
當佢打電話話比佢朋友知果時以經去到落馬洲
佢都by回頭車返泥....生日快樂喇! 祝你年年有魚
返到去食完野...屋企發生野 唔想打
多謝你地同我傾 睇開左喇!
|