心事話左比一個人知...當場城個人放曬= =''
訓都訓得好D
係咩心事話左比咩人 我就唔講喇=口='''
總之..我好好 大家有心
番茄點解要話我卜街= =?[係阿華果日記到]
我都比回應下你 肥豪:You Ho Ho Fight?
好囉...唔打 要出去打機囉^口^''