一早出左去樹根屋企...
當我地去到火車站果時..
肥話:你地知唔知我企左幾耐?
XXD...一行四人 278x 去荃灣! 打機....好好笑
睇到有對情侶爆Seed...條女仲要唔錯= ='''
天唷! 我都好想有=.='''
樹根,肥銘,阿佳:愛情係肓木架= =''
打鼓..打到冇力= =''
爆Seed..我仲係新手o_o'''
玩完去左買野飲點知睇到有部機 係佔卜@@
去左玩 [相片明天Post上]
玩完 好好笑!
我好長命呢!
玩完By 51 回家...
大日唔打太多 聽日又返學囉 又有得笑^口^
|