去左樹根到通頂
睇左一樣野
捉雞去囉...捉雞去囉
味泥真唷...味泥真唷
摸下好喇...摸下好喇
味失禮唷...味失禮唷
一陣訓醒在打返....
訓醒= ='' 現在係6點30分
打返琴日去左樹根通左一晚頂果d野先
Cs....超搞笑! 真係唔知點打出泥比你地知好...笑到P曬k
魔獸..阿佳隻戰士好好玩囉xxD
玩戰士就做壞事!
玩聖騎就做好人! Yo!
雖然買左70幾蚊野上去..但係都係值得架!
玩到7點半 = =''' 又在飛的回家-口-'' (好快呢)
一訓訓到6點.....Orz....................
妳好像跑很遠了....很難追- -''
最後都係
捉雞去囉...捉雞去囉
味泥真唷...味泥真唷
摸下好喇...摸下好喇
味失禮唷...味失禮唷
xxD
|