今日返去笑野唔多...
最好笑都係Hello Hello KittyHello Hello KittyHello Hello Kitty......(幾百次)
放學同阿牛/monkey打太鼓...好刺激@@
一返到去開魔獸...嘩
第一次唔lag....第一次順...我真係唔想訓...玩到聽日囉
但係聽日要返學-口-'' 早睡吧! 笨蛋- - '''
發現自己....冇咩本事= = ''' 仲想咁多野?
睇泥 我都係做好自己本份先.....
好累囉=口='' 先睡 明天見!