返學..波波小朋友心態....Ok You Win!
唔理佢= =''
返到學校...工場好多人傷- -'' 流血又有 咩都有!
Lunch同阿牛佢地食-口-''' 靜靜地食飯 好難做到-.-''
玩太鼓玩到冇電....
總之就係悶喇!
放學本來地鐵..比阿牛話一話就火車-口-'' (星期二泥多次xD)
火車同阿牛講左好多野...[完地唔好行可能係最好]
上水..樹根屋企打左陣機
回家....行樓梯卜親- -'' 流血.=.='' 好難搞!
CS好爆笑...殺6個/ \
不個打機都開始想放棄- -''
想返下工 要返幾個銀...-.-''
睇泥...屋企又開始白癡...返工都要我返星期六,日....
理你都傻= = ''
累囉o_o''
星期六,日,一 屋企三日二夜 Bbq/打機/玩狗/打波/難民活動/好刺激!!!
ByeBye!
|