妳是如何....................?
-----------------------------------星期四------------------------------------
同平時一樣咁返學...今日樸樸又一樣比報紙果個婆婆...
但係點解佢會同樸樸講多謝? 我日日比多謝都冇一聲...點解!!!!
去到[Can天]同樸樸+高佬 買三明治食
好味!
Lunch食到慢魚飯喇 好野!!!!!!
工場....
不知道妳對我是如何--------------------------------
好玩...今日連濕尻都:唉
好好笑囉
放學同高佬返工
吹水過日子好快
放工又吹
正.....
今日唔打太多 儲錢儲錢!!!!!!!!!!!!!
|