琴日玩MSn玩到2點幾- -
今日一訓就訓到一點....
難搞....時間好趕.....返工 Lunch都味食-.-''''
要同高佬買外賣返去食囉@@
高佬....唉......你真可憐= = ''''''
一開頭以為星期六冇咩野做....
點知...做做下要折貨
折到我死=_=''
總之就係累喇
訓喇! 明天見!?