捉到手...但捉不久= = '''
早上食早餐食到想嘔= = ''''[嘔!~~~~]
睇到妳冇心情= = 連我都冇= =
阿Sir派返上次果個TEST= = [上次做左都冇5分鐘'']
88分=_='' OK吧! 合格我就開心的喇!
小息飲可樂=_=
阿Hei:又一個可樂仔.....
高佬你地今日有傾有笑味好囉!
我自己睇到你地咁我都開心
Lunch 同樸班朋友食
開始玩得下@@
太鼓鬼級! Y o Y o]
Lunch返去 訓左一陣
放學返工= =
放工大埔練Gf= =
返到屋企以經10點了
明天打吧!qq
肥銘:鄧永豪你日記 每日都一定會有一個錯字= = ''' 好好笑
比返上次打機玩果D野大家睇睇先= =

|