平靜的一日=_=''''
早餐冇食諗左果一下好耐....
上物料堂...聽佢走音= = '''[不個我自己做自己野囉HaHa]
設計...第一次睇到個阿Sir同我笑^__^
Lunch同樸樸班女食=.='''
開始Fr....開始大把野玩
走果時...5個人玩...最近輸果個都係我
帶住 好大副粉紅色眼鏡 行返學校= = [下次一定唔會輸架!!! xxxD]
工場...有一個人太煩....我要走去第二到自閉= = ''
今日先知道完來自閉都唔錯
冇人理我...有咩就問阿Sir
-----------------------放返最近D相先----------------------------

中國板Cs-.-''' [笑左]

治治比我玩佢個頭[Joise都有上鏡]

我班大家姐[比番茄還要可怕]

早日安息= =

jj-road的物品?

返工的地方

放工的時候-,-
----------------------------樹根家屋企晚飯日------------------------------


以上就這樣
晚上和你msn....我也明白
很多事 也要時間=_='''
..............
今天就這樣完吧!
聽日Day Camp!!! 可以Eat Woo 好野!
|