放Camp返泥 好累...
唔打太多=_= 聽日打返qq/
---------------電腦堂------------------
今次個Camp....雖然比我想像中冇咁多野玩
但係 最小我知道自己班同學都會有野怕
當我玩空中飛人果時,,,,我咩都冇諗 就咁跳
果一下我好想泥多一次= = '''[真係幾feel]
阿Sir講得冇錯....咩都做 唔好比自己有後悔
期實有D野我明架....你唔想就算喇
晚餐同左佳,樹根食
大快活=_= 外賣!
一個人有一個人的好
有情侶有情侶的好
返到屋企..阿妹又霸住= =
直接訓左=.='''
[完]
|