嘩嘩嘩.....
今日一訓就訓到1點=_=[白癡唷! 給印度歌抄醒了]
一點半出門口
一路上都係太鼓太鼓....
買飯____返去做野+食飯
返工的日子都唔錯..有好多大哥哥/Uncle 照住= =''
有咩唔識都仲有佢地幫幫! 真係好多謝你地= =
好好笑![有圖]

真係好好笑囉........ 好正唷!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放工..冇野做 又去左練Gf
正論Bass Adv玩到@@ 仲玩左幾次Tim
Then回家...冇飯食=_=
又出左去食 好好味!
同屋企人行超市...買左好多野= = [大多都係我妹的']
返到屋企Msn= = '''
玩多一陣...完= ='''
--------------------------Post返Day Camp的照片------------------------
四大天王?

我女朋友 治治!

PanPan型唷!

Leo..的半空照

你們知道她是誰嗎?

|