今日中文堂睇台灣笑片..好好笑^_^'''
台灣 同 香港的分別真大=_=''
英文堂 同馬騮阿hei佢地玩 都係好好笑-_- 笑唔停!
Lunch玩Djmax2.....玩返都係認為第一集好玩同好聽d囉@_@
返到去Maths 訓訓訓...訓訓下...嘩好香唷!= =
完來班女仔買左野上泥食...一路上堂一路食= ='' 頂....真係好香...-_-
最後英文堂Speking/靈聽= = '''
放左學返工放工
放左工走左去上水問根借Djmax1玩
完喇-_-
唔知點解隻右手好痛= = '''
但係又冇做過d咩野..點解泥!?
Omg....
聽日見!~
|