|
|
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
| 2007-10-31 |
分類: 未分類 |
今天傷到妳 不好意思
我也過意不去.......
第一次感到工作的累....
下雨了....我也生病了嗎?
|
|
|
細強 於 2007-10-31 11:56 PM 發表:
我一入黎聽到家姐d歌啊!!! 我家姐係太古城做售貨員 有一日關小姐..........
|
網主回覆
期實都冇咩野=_=
最重要 我係佢Fans! Posted at 2007-11-01 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點知你=.= Posted at 2007-11-01 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|