下雨的一天...
火車今日好少人^_^'' YO HO! [因為1分鐘前走左一班]
落左火車-_- 一心同樸樸By小巴 點知比我講2講 又係行左路
呵! 第一堂手[稿] 冇工課交*0*
因為有小小發燒....
好想訓好想訓...最後都有訓-___-
Lunch樸樸又做超人....一個人霸12個位! 好惡唷!
交換餸食..好好味
返到去工場....[商石] [商]介子!

做做下...妍姐走過泥話玩玩下阿Sir走過..Miss左幾個....
玩野..又輸左比我!同我行路喇你!
放學...同樸.妍姐.茄.濕尻行
茄去到地鐵站就走左-_-
行行下 好香...去左買[律子] 好香= = 但係好難開到泥食

本來一心起火車上食....點知因為太難開泥食
加上有好多人望住我地食= = '''
so....放棄放棄@@ 冇食Xd
去到大埔 去左拎眼鏡
自己認為不錯- - 屋企人話同大表哥個樣...一樣= =
去左機埔咪左10蚊Gf 本日晴天...頂你Ext死左[下次過返你]
上次話Posty星星...Post返先

還有上次英文堂和馬騮的合作= = '''

完.................
YUMI係靚女? [又要我打出泥? 唔好打我]
|