Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 43
累積人氣: 28586
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 分類: 未分類

下雨的一天...

火車今日好少人^_^'' YO HO! [因為1分鐘前走左一班]

落左火車-_-  一心同樸樸By小巴  點知比我講2講  又係行左路

呵! 第一堂手[稿] 冇工課交*0* 

因為有小小發燒....

好想訓好想訓...最後都有訓-___-

Lunch樸樸又做超人....一個人霸12個位!  好惡唷!

交換餸食..好好味

返到去工場....[商石]  [商]介子!

    

做做下...妍姐走過泥話玩玩下阿Sir走過..Miss左幾個....

玩野..又輸左比我!同我行路喇你!

放學...同樸.妍姐.茄.濕尻行

茄去到地鐵站就走左-_-

行行下  好香...去左買[律子] 好香= =  但係好難開到泥食

本來一心起火車上食....點知因為太難開泥食

加上有好多人望住我地食= = '''

so....放棄放棄@@  冇食Xd

去到大埔 去左拎眼鏡

自己認為不錯- -  屋企人話同大表哥個樣...一樣= =

去左機埔咪左10蚊Gf   本日晴天...頂你Ext死左[下次過返你]

上次話Posty星星...Post返先

  

還有上次英文堂和馬騮的合作= = '''

 

 

 

完.................

YUMI係靚女?  [又要我打出泥? 唔好打我]

 

 

 






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


dead1324 於 2007-11-01 11:26 PM 發表:
家組新歌 - 有壓力
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係新歌 =  =''''
 
有壓力- -
 
家組= =?  家姐?
Posted at 2007-11-03 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LW_Q 於 2007-11-01 09:26 PM 發表:
個介子幾令wo!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然-_-  我做架Wo!
 
 
Posted at 2007-11-03 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]