星期一全日工場...
一早就知道今日會笑話多多喇!~
一返到去 幫我個 星星諗名!
最後 名為....[屌哪]____星
做做做...做左一個上午....
當中笑話八出...!
返工早返
今日有新人o_o'''
又係一個大哥哥
做做做,.....今日冇咩野要搬- -
收工 yoyo
照樣Gf...玩左幾次...
最後果次玩notstop....BeForU 第二手就死左= =
返屋企...喵喵好得意呢!
生日d野- - ?
唔好太貴喇 姐姐門!
累喇 訓!