一起身 粉嶺同上水都有雨...冇傘...
一心去7仔買7仔傘[因為比較大把]
買左多謝31.9....買果時諗....今次有傘慢慢行都得..
等樸同妍....8點先粉嶺出發.....以為會Later...=.='''
妍姐...唔食一日...你睇? 你皮膚又靚左!(笑)
火車到九龍糖喇@@....
下...冇雨? 點解!
小巴返學= = '''
上頭果堂...仲以為自己死緊-_-
點知上到去味點名@@ Luk 99
哈! 今日都可以話玩足一日
電腦睇v3 Gf 自己用手練@@
Lunch同樸樸佢地食...好好笑-_-
最後工場...總之我同高佬都去報3人籃球=.='''' 玩下都好
放學返工
返工有新名=.=''' 唔想提
班Uncle仲話要帶我上大陸 玩=.='''
Yo 聽日見~
|