十一點起身-_-'' 發燒仲味停?
唔理 一個星期先得一日有得去玩...
點都死出去-___-'''囧
出上水88 同肥鵬玩玩玩 玩左20蚊走人
去左食野見到阿魚 同佢吹水o_o
樹根家夾Band/高達
最後走人- - '''
回家= =
今天就咁完左
睇泥傷風+高燒...今次難搞!
11月24號的活動地方唔係黑柴屋企 換左去大尾燒野食!
有意請致電90608324 同我話返一聲!
去的人有: 我,黑柴,佳,根,銘.....仲有? 你地快D話我知喇= =!!!
完!