第四日了...還沒退燒= ='''
一早就的士出上水....[給媽媽睡多一點吧!]
今日有人Later....得我同樸2個人返學-___-'''
火車上......暈下暈下就到九龍糖= =
小巴...果個司機好型囉! 司機:九龍糖你[為]利 同我上車!
我o左一下....上車上車gogogo!
返到去第一堂中文堂...
英文堂默書...死就死囉! 最重要對得住自己良心= = ''' !! HaHa!
Lunch 多謝高佬同我分擔...買左6枝返去比佢地食
高佬出左3枝錢! 多謝你!
一路上8枝 返學校好型
我3枝 高佬3枝 卡樂2枝
比人望住曬-_-''''
數學堂..唔知做咩超唔書服....一泥味退燒= = ''' 上上下堂...仲去左嘔
真係食咩野都嘔返曬出泥....[嘔心]
最後英文堂...Speaking! 最有信心的一項!
加油加油一定要2a!
放學同高佬快快手返工...
肥哥哥又返返泥 = ='''
搬野上到去比人搬曬...Yo!
星期六阿Hel姐姐你地想點搞!?
24號的人數開始多人了!
現在有:我,肥根,肥佳,肥銘,肥鵬,肥魚,黑柴,dada,番茄,樸,樸女朋友,輝輝,番茄,HIM,阿晴,肥溫,均
17人了喇!
明天見 ByeBye!~
|