咁耐冇打日記 真係唔好意思= =
講返我最近發生左d咩事先喇
魔獸入返點發現以前自己真係唔認識術士,,,
術士仲有好多野可以玩!
但係...因為玩返魔獸..最近又坐多左= = '''''
返學的
最近阿牛分左手-.-'' 唔好城日喊喇...!!
你要記住! 今日佢咁做! 後悔果個一定係佢!(我話ge!)
工場同阿Hei佢地傾左好多
拍拖係一樣好多消費的野泥= =
有時一個人真係有一個人的好處
工場上堂上得好開心!
前幾日joise生日
一大班人去左食pizza
食完野果時...出野左好多新野食!
阿hei的 奶Six!
我同馬騮的飲品= = '''
食完之後去左消防員做野果到飲野
一飲飲到4點幾- -
then之後發生左好多野
唔打返出泥喇- -(期實我係唔係上次打左- - ''')
------------------------------------------------
聽日就係24號喇!
好緊張唷!
有上我日記的朋友 如果聽日你有份出現的話
希望大家去到唔好話 黑柴要去日本!!!
最近返工果到開始感覺好累...日日都做同一樣的野
累喇= =
給大家的說話:
肥銘:我會打返日記架喇..最近因為玩返魔獸冇打ja- -
阿佳/樹根:最近你屋企風頭火細?
阿樹:法拉!
阿牛:唔好太傷心喇...人要向前望架!
冇太多野想打...
電腦堂中.....今晚仲打!
|