Yo 剛剛返到屋企
今日放左工出左去同扶扶佢地食飯=.=
提早祝扶扶:生日快樂! 介紹D女仔比我識!
食完野以經係11點半
行到去88...以經12點= =
玩玩玩...我的GF.....一玩玩左30蚊到= =
好正唷! 阿佳點會強這麼多?
我仲係要玩多D先得= =
玩完!好正! 2點半! XD
飛的 回家= =
完!