|
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 2008-02-01 |
分類: 未分類 |
我想....做返以前一樣咁的生活
唔想日日返泥對住部電腦
好想有返果種感覺
好想出返身汗
好想打得好D
好掛住你地
我好累
|
|
|
Edwin(肥鵬) 於 2008-02-03 01:44 AM 發表:
成日叫你唔好打魔獸 同我打波架啦= =
|
網主回覆
-_-同你打波不如玩返魔獸xD (講笑) Posted at 2008-02-03 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LW_Q 於 2008-02-02 10:22 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-02-03 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好難係到講o_o 去你日記留比你聽 Posted at 2008-02-03 06:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|