妍姐比我話得多!? 自動自覺! 好完美的一天...9點鐘返到去.... 做做做....工件好快做完喇! Lunch同佢地出左銅鑼灣...= =''' 太多野打唔到出泥o_o 去左一間冇煙的機埔...好好玩唷! 可惜冇結他機..... 行街行到5點半火車返去! 今晚卡拉多謝你們....全因為你!