Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 32
累積人氣: 28624
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


2008-03-13 分類: 未分類

現在做什麼最緊要是自己接受和開心就好...
棕...叫了你不要走太快!
不聽我們的話...受傷也沒人可憐
---------------------------------
好想講好多野...但係唔知自己想講咩= = ''
聽日去睇下做唔做到份工o_o''
最緊好想做好多野o_o
好想買左機埔果個結他...
好想出多D活動(不個唔係食 係運動)
------------------------------------
肥銘23LV了....神唷!
今日先知道完來我帶死礦都好好玩lol!

唔打喇o_o 沖涼訓覺!






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


楊展鵬(粉嶺祥華邨明愛毅進E5班 27號) 於 2008-03-15 11:57 PM 發表:
冇名 你係咪戇撚鳩架 你條女dfd係佢日記留cm 你又走去屌鳩佢呀...
有膽約出黎屌鳩我... 我xanga:edwin_yeung0424 隨時等你留言約我出黎
有本事就唔好比你條女識男性朋友 柒頭 就算我個fd 真係溝你條女又點呀
有法例規定 有仔既女 唔溝得架 我朋友就未必想溝你條女 但係你條女係正既 我一定去溝左先
搶人條女又唔駛比錢 我就係d鍾意溝d有仔既女 吹呀.... 就溝你條女 等你無日安心呀啦 mk仔.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fire佬 於 2008-03-15 10:01 PM 發表:
肥豪我黎啦~_~

幼稚仔驚自己條女俾人溝左上黎發爛渣= =??
你咁冇信心唔好學人溝女啦
同埋你搞清楚未 係唔係真係溝你條女先
就算真係要溝 你憑咩唔俾
你地感情好陳冠希黎溝你條女都唔洗驚啦XDDDDD

我唔覺得你識整芝士蛋糕好威~v~
我夠識整綠茶蛋糕XDD
唔通唔識整會餓死咩傻仔

人地有讀緊書 唔該你唔好屈人冇讀
你講曬粗口咁 肥豪就有eng
點睇 佢都似有讀書多過你
點解唔俾人上你條女日記留言
人地係朋友 留幾多個關你叉事=]

最後一點 我想問
咩叫 "幾大啊仲打機~~~ "
據我所知
成年人都會打機 你唔好o係度歪曲事實

留言完畢 多謝收看。
我又似唔似成日打機,唔讀書,溝人地條女d人*v*??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿樹 於 2008-03-15 09:35 PM 發表:
WING
你又幾大呀
嘈就ON9仔呀
你唔嘈都係ON9仔啦
你想嘈到幾撚大呀
唔撚洗睇啦 你係柒就係柒講咁多做咩撚野
送返句比你
死傻KAI 你返去一齊整芝士蛋糕啦
芝士芝士 屎就有得你食
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



plkpo8888 於 2008-03-15 08:22 PM 發表:
你首背景音樂叫咩名
可以比個名我嗎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

張紹涵.親愛的那不是愛情
Posted at 2008-03-16 02:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WING;' 於 2008-03-15 08:15 PM 發表:
挑;'
好撚心你地啦;'
你地幾撚大牙'
係到嘈嘈嘈';成撚個ON尻仔咁;'
要嘈就嘈撚大D啦';
係到嘈埋哂D咩芝士蛋糕;'打機牙;'果d-*
你地話人柒頭;'咁你地又點撚系樣牙;'
死傻kai;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然唔知你係咩人....
你泥到留言 多謝曬...
但係你都收聲= ='''
Posted at 2008-03-16 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Abyss 於 2008-03-15 07:53 PM 發表:
識英文大撚哂啊~~~你識唔識整野食啊~~~我識整好多芝士蛋糕啊~~~你識唔識啊~仆街
我心你la,打小一陣機會死咩~~~搵d野讀下la,再打落去,打撚死你啊
幾大啊仲打機~~~

你字都未識打呀朋友 返屋企重組句子啦 返你既屋企整你既芝士蛋糕啦

打機打撚死都未到你理啦傻仔

整野食同你吊人有咩關係呀蒙撚

我夠識打好多種 唔同類型既飛機啦 咁係咪都要同你單聲呀傻仔?

識英文代表人地善於溝通 你呢 ? rofl
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Abyss 於 2008-03-15 07:49 PM 發表:
冇名

冇女你咪又係要打飛機 訓啦柒頭

人地幾多歲打機關你撚事

我識整好多芝士蛋糕啊" 關我地撚事= =

你連自己個名都唔夠膽打出黎=[ 乖啦 傻仔 夠鐘食藥啦係
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿樹 於 2008-03-15 07:34 PM 發表:
傻仔怕自己條女比人溝呀?
夠膽用自己個名留言呀
柒頭 我依家吊你老母呀
吊你老母 再吊你老母多一次呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收聲
Posted at 2008-03-16 02:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



阿樹 於 2008-03-15 07:27 PM 發表:
有交打?
JOIN ME
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔得 你地全部同我收聲
Posted at 2008-03-16 02:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2008-03-15 04:00 PM 發表:
我諗有小小誤會吧..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐姐 睇好你男朋友-.-'''
Posted at 2008-03-16 02:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]