現在做什麼最緊要是自己接受和開心就好...
棕...叫了你不要走太快!
不聽我們的話...受傷也沒人可憐
---------------------------------
好想講好多野...但係唔知自己想講咩= = ''
聽日去睇下做唔做到份工o_o''
最緊好想做好多野o_o
好想買左機埔果個結他...
好想出多D活動(不個唔係食 係運動)
------------------------------------
肥銘23LV了....神唷!
今日先知道完來我帶死礦都好好玩lol!
唔打喇o_o 沖涼訓覺!
|