一訓醒..就打日記
我屋企個工人...阿Joe走左囉.....
屋企人因為話佢唔太做野...抄左....
希望你的未來比以前的更好更快樂
日記的留言唔該大家係時候停戰喇...
諗返人地女仔果面..我地大家冇諗個人地感受
冇名..你都唔好出聲喇
我怕你出聲 只係會比人攻擊 你攻擊唔到人
冇喂架老友...
大家如果真心雙愛 又點會怕紅杏出牆
我諗你愛一個人..唔係咁愛架
今次當係一個好好的經驗喇
好想快d找份工做....
做咩都好...只係想有朋友一齊做一齊吹水
咁時間可以過得快D
感情...我知道大家都話我係個好人
我知道咩事...我去做過 但我冇後悔過
每次我都當自己攞個經驗
雖然我知道自己唔係話靚仔果種...
但係有時都好想有個人比我錫下/鍚下我
有時睇到樸樸..睇佢覺得佢好幸福
有時睇佢又覺得佢好辛苦
機不停手Send信息...
真係辛苦- -''
肥棕..親愛的那不是愛情
你這些可能只可以叫友情
不低頭....也沒用
快快地面對現實吧
這樣搞下去我怕你和她朋友也沒得做
今天天氣真熱唷!
我家的狗都在睡...
很想外出去運動一下...
但可惜我想做的運動..離我家很遠
很想找回以前惜日的感覺
每天也是運動運動運動...
可能人開始長大了
想的事情也多了
我不想家人因我而擔心
我也不想每天只會吃和玩
希望我做到
3月29號去Bbq的朋友
請你們不要我叫 你們才理我
有時 你們想出現一些活動 請你們也要做主動
如果你們不當主動.. 我們很難配合
我還很清醒...請妳不要怕
我不像他的這魔煩
現在每一日 我過得足實開心就好
|