Max1324
暱稱: 豪Max
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-09-20
2010-08-31
2010-08-26
2010-08-16
2010-08-14
文章分類
全部 (515)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Abc
Anson
Bakacat
Blythe
Carrie
Dada
Edwin
Fish
Josie
Kabbe
Kandy
Kibby
Mango
Ming
Pang
Reinforce
Rex
Shellwa
Ting
Tomato
Tomatoki
Tree
Tung
Yumi
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 515
留言總數: 387
今日人氣: 30
累積人氣: 28622
2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


2008-03-16 分類: 未分類

一訓醒..就打日記
我屋企個工人...阿Joe走左囉.....
屋企人因為話佢唔太做野...抄左....
希望你的未來比以前的更好更快樂

日記的留言唔該大家係時候停戰喇...
諗返人地女仔果面..我地大家冇諗個人地感受
冇名..你都唔好出聲喇
我怕你出聲 只係會比人攻擊  你攻擊唔到人
冇喂架老友...
大家如果真心雙愛 又點會怕紅杏出牆
我諗你愛一個人..唔係咁愛架
今次當係一個好好的經驗喇

好想快d找份工做....
做咩都好...只係想有朋友一齊做一齊吹水
咁時間可以過得快D


感情...我知道大家都話我係個好人
我知道咩事...我去做過 但我冇後悔過
每次我都當自己攞個經驗
雖然我知道自己唔係話靚仔果種...
但係有時都好想有個人比我錫下/鍚下我
有時睇到樸樸..睇佢覺得佢好幸福
有時睇佢又覺得佢好辛苦
機不停手Send信息...
真係辛苦- -''


肥棕..親愛的那不是愛情
你這些可能只可以叫友情
不低頭....也沒用
快快地面對現實吧
這樣搞下去我怕你和她朋友也沒得做

今天天氣真熱唷!
我家的狗都在睡...
很想外出去運動一下...
但可惜我想做的運動..離我家很遠
很想找回以前惜日的感覺
每天也是運動運動運動...

可能人開始長大了
想的事情也多了
我不想家人因我而擔心
我也不想每天只會吃和玩
希望我做到

3月29號去Bbq的朋友
請你們不要我叫  你們才理我
有時 你們想出現一些活動 請你們也要做主動
如果你們不當主動.. 我們很難配合

我還很清醒...請妳不要怕
我不像他的這魔煩

現在每一日 我過得足實開心就好






訪客留言 (返回 Max1324 的日誌)


Fire佬 於 2008-03-16 08:18 PM 發表:
肥豪好想同你打波= =
而家日日都好悶/______\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好想返泥同你地打波唷-_-
我想以前咁打打玩玩捉e因!
Posted at 2008-03-17 12:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kathy_4ever 於 2008-03-16 03:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-03-16 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LW_Q 於 2008-03-16 03:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-03-16 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]